Olli-tuoteperhe, apuvälineitä arkeen (pdf)

Seniori - / matkamopo (pdf)

Asentovyö - Koala (pdf)

Sähkötoiminen apuistuin Papillon (pdf)

   
<< Etusivulle

Linkkejä

Rintojen suurennus
Rintojen suurennusleikkaukset ovat nopeasti kasvava ala plastiikkakirurgian alalla. Monet eri syyt aiheuttavat naisten hakeutumisen rintojen suurennukseen. Vanhuus ja raskaus ovat sellaisia, jotka saavat ihmisen tuntemaan rintansa ei-niin-mukavilta katsottavaksi. Yli 50 vuotta sitten tehtiin Usa:ssa jo rintojen suurennus silikoni-implanteilla. Siita alkoi kasvu leikkausten alalla ja loppua ei ole odotettavissa. Virossa leikkauksia tekee www.medimatkat.fi/terveyspalvelut/rintojen-suurennus/. Jos taas asut Helngin seudulla niin kannattaa katsoa www.stadinplastiikkakirurgia.fi/rintojen-suurennus/.

Urheiluhierojakoulu
Suomen Urheiluhierojaopisto on oikea paikka sinulle, joka haluat valmistua hierojaksi tai urheiluhierojaksi. Kurssin aikana opistossa suoritetaan hierojan ammattitutkinto, joka antaa oikeuden käyttää suojattua ammattinimikettä koulutettu hieroja. Koulutuksesta saa myös urheiluhierojan pätevyyden. Hierojan koulutus tapahtuu Helsingissä, opistolla on pitkä kokemus hierojan koulutuksesta. Sitä on annettu jo vuodesta 1991 lähtien.

Urheiluhieroja Oulu
Koulutettu hieroja palvelee asiakkaitaan Oulun seudulla, toimipiste keskustan tuntumassa. Tarjolla on sekä klassista hierontaa että urheiluhierontaa. Hieronnasta saat apua niska- ja hartiakipuihin sekä stressiin. Se vähentää myös lihaskipuja ja lihasjännitystä.

Suonikohjujen laserhoito
Suonikohjujen laskimonsisäinen laserhoito kehitettiin vuosituhannen vaihteessa ja Suomessa se otettiin käyttöön vuonna 2005. Suonikohjujen laserhoito tehdään paikallispuudutuksessa ja samassa yhteydessä voidaan kohjuiset sivuhaarat käsitellä suonikohjujen vaahtohoidolla. Lisää tietoa suonikohjujen nykyisistä hoitomuodoista löytyy https://suonikohjut.info/. Sivuilla voi myös tehdä oirekartoituksen omasta tilanteestaan.
 
Kotiapu Lempäälä
Aina ei omat voimat riitä arjen pyörittämiseen. Varsinkin ikäihmiset tarvitsevat joskus apua ihan arkisiin asioihin. Samaan voivat törmätä myös liikuntarajoitteiset. Silloin voi tilata apua yksityiseltä sairaanhoitajalta, joka auttaa kaiken ikäisiä. Myös sairaan lapsen hoito onnistuu.

Psykoterapia
Nykyään panostetaan paljon kehon hyvinvointiin ja fyysiseen terveyteen, mutta joskus mieli ei ole kunnossa ja ongelmia on parisuhteessa tai perheen suhteissa. Silloin hyvä terapeutti auttaa, tarjolla on psykoterapiaa, pariterapiaa, perheterapiaa ja työn ohjausta. Erilaiset terapiapalvelut ovat myös jossain määrin Kelakorvausten piirissä.
 
www.innoturku.com/page11.php
Kevyempää asiaa keski-ikäisen miehen liikunnasta, syömisestä ja lisäravinteista. Keski-iässä monella alkaa kunto heikentyä ja mahakin alkaa kasvamaan. Silloin viimeistään on korkea aika suunnata kuntosalille tai keksiä joku muu mieluinen liikuntaharrastus. Samalla on hyvä kiinnittää huomiota omaan syömiseen ja jos ruuasta ei saa riittävästi kaikkia tarpellisia ravinteita niin niitä on hyvä paikata lisäravinteilla.
 
www.tri-cajuns.org
Hyviä ohjeita kuntosaliharjoittelun aloittamiseen. Monella on ollut usein mielessä jonkun liikuntaharrastuksen aloittaminen, mutta se on jäänyt suunnittelun asteelle, koska aloittaminen itsessään tuntuu vaikealta. Ei uskalleta lähteä huonokuntoisena aloittelijana edistyneempien sekaan. Siihen voi auttaa, jos aloittaa harjoittelun ensin kotona.
 
www.reshma2010.com/page11.php
Lisäravinteiden merkitys on hyvin vaihteleva kuntosaliharjoittelussa. Toiset pitävät niitä rahantuhlauksena ja joillekin ne ovat koko harjoittelun tärkein asia. Totuus on varmaan jossain sinä välissä. Jos päivittäisestä ruuasta saa tarpeeksi ravintoaineita niin purkista otetut pillerit eivät enää tuo lisähyötyä. Mutta jos esim. proteiinia ei saa tarpeeksi ruuasta niin sitten on hyvä turvautua proteiinijauheeseen.

Terveysalan linkkejä moniin terveyttä, hyvinvointia ja muita alan asioita käsitteleviin artikkeleihin.

Testosteroni
Mieshormonin määrän lisääminen elimistössä onnistuu hyvin yksinkertaisilla menetelmillä. Pitää vain vähän panostaa omaan ruokailuunsa, liikuntaan ja nukkumiseen. Oikeanlainen ravinto ja lihasten kuormittaminen nostavat ja ylläpitävät testosteronitasoja kaikenikäisillä ihmisillä.

Harjoitusohjelma kuntosalille
Usein tapahtuva lihasten kuormitus on hyvä tapa lisätä lihasmassaa ja polttaa rasvaa. Ideana on harjoitella jokainen lihasryhmä 4 kertaa viikossa, mutta mikään yksittäinen harjoitus ei ole raskas. Tällä vältetään ylikunto.